ΠΡΩΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ. ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ THRAKON.

Η THRAKON ξεκινά δυναμικά το 2019, με ένα κύκλο διαφημιστικής προβολής μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής του ονόματος της THRAKON, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής  για την εταιρική  της  ταυτότητα. Τόσο η γκάμα χρωμάτων STATUS της THRAKON, όσο και η εξωτερική θερμομόνωση CLIMAPLUS αλλά και οι κόλλες πλακιδίων της THRAKON, αποτελούν τα βασικά οχήματα επικοινωνίας της νέας καμπάνιας. Με αφορμή την έναρξη αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας και αναγνωρίζοντας τη δύναμη των μέσων, η καμπάνια θα λανσαριστεί αρχικά σε όλους τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, σε συνδρομητικά κανάλια αλλά και στα social media ενώ σύντομα η καμπάνια θα πλαισιωθεί και από διαφήμιση σε επιτυχημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια με τίτλο « Η καλύτερη ομάδα στα δομικά υλικά» αξιοποιεί έντεχνα το όνομα “THRAKON” και προβάλλει σκηνές από ένα πραγματικό εργοτάξιο όπου οι μάστορες ενωμένοι σαν μια ομάδα έχουν τα υλικά που κερδίζουν στην οικοδομή. Τα υλικά της THRAKON.  Τόσο τα best seller  των προϊοντικών κατηγοριών  που πρωταγωνιστούν στην ταινία (χρώματα, κόλλες πλακιδίων, θερμομόνωση) όσο και οι εφαρμογές αυτών, παρουσιάζονται εμφανώς κατά τη διάρκεια της προβολής.  Η ταινία τελειώνει καλώντας τόσο τους μάστορες όσο και τους τελικούς καταναλωτές να «παίξουν μπαλίτσα με THRAKON».

Αυτή η κίνηση της εταιρείας εντάσσεται στο πλαίσιο μιας στρατηγικής του ομίλου  που αποσκοπεί στην αύξηση του κύκλου εργασιών και του μεριδίου της εταιρείας στην ελληνική αγορά.